tiistai 11. huhtikuuta 2017

Parasta Ennen -risteily 30.3 - 31.3

Moikka! Kuten mä viime postauksessa mainitsinkin, niin me käytiin H:n kanssa ysäriristeilyllä viime kuun lopussa. Reissu oli onnistunut, vaikka rahaa paloi huomattavasti enemmän kuin olin kaavaillut. Onneksi olin säästänyt reissua varten parisen sataa, ja voitin reissun aikana pelikoneesta yli 100 euroa. Me niin harvoin käydään missään reissussa, ettei rahanmeno oikeastaan harmita.



Ja missäs sitä ollaan luuhattu? Olen pariksi viikoksi unohtanut blogin kokonaan, koska ulkona on ollut todella hienot ilmat, ja olisi suorastaan syntiä viettää ne hienot päivät sisällä. Me ollaankin H:n kanssa oltu useampana päivänä Pokemon-jahdissa, ja olenhan mä myös ollut melko paljon töissä. Sen lisäksi kevätkärpänen on purrut mua, ja myöskin pienen shoppailun innoittamana sain siivottua meidän vaatekomeron ja muitakin kaappeja. Tosin nyt ilmeisesti otetaan vähän takapakkia keväässä, sillä tätä kirjoittessa ulkona sataa lunta.

Risteilyn ohjelma ja suuri harvinaisuus; mun ja H:n yhteiskuva. Ilmeestä huolimatta olin vielä täysin vesiselvä enkä täydessä tuubassa niinkuin kuvasta voisi päätellä.
Mutta sitten takaisin itse risteilyyn! Mulle risteilyn kohokohta oli ehdottomasti Basic Elementin keikka! Hypin ja kiljuin kuin hullu (onneksi en ollut ainoa). Myös Matti Airaksisen setin aikana pompin niin suurella innolla, että hyvä kun ei taju lähtenyt. Risteilyn aikana kuultiin mm. sellaisia hittejä kuin Daruden Sandstorm, Scooterin tuotantoa, Basic Elementin To You sekä E-typen Life.

Porukan yhteistunnelma oli mahtava ja Ocean Club oli niin täynnä porukkaa, ettei sisään mahtunut enempää. Kaikki tanssivat ja lauloivat ihan liekeissä, ja eipä tuo ole ihmekkään. Tottakai joukkoon mahtuu aina pari örveltäjää ja sammujaa, mutta mitä voi odottaa, kun kyseessä on Tallinan risteily.



Mä ihmettelin miten porukka jaksoi juhlia vielä seuraavana päivänä. Itsellä oli melko hapokas olo, olinhan juhlinut aamuun asti ja mahdollisesti myös juonutkin jonkun verran. Osa porukasta oli ympäripäissään vielä terminaalissakin ja jatkoivat paluumatkalla, kun ensimmäiset olivat sekaisin kuin seinäkellot ennenkuin Tax Free aukesi.

Spedenbumtsiharjamikälieolikaan-kilpailu
H nautti myös olostaan, vaikka menikin mua lähes kolme tuntia aiemmin nukkumaan. Ymmärtäähän sen, koska H:n piti olla ajokunnossa seuraavana päivänä. Muutenkin me todettiin yhdessä, että on reiluinta siten, että jos väsyttää niin saa mennä nukkumaan mutta jos toinen haluaa jatkaa bileitä niin antaa jatkaa.

Mä haluankin kiittää tästä reissusta tottakai mun ihanaa kihlattua H:ta, kaikkia kanssamatkustajia, esiintyjiä, YleX:n juontajia, Tallinkia ja ihan kaikki ketkä oli tässä mukana. Haikeus iski kun tiesin että tämä on mun ensimmäinen Parasta Ennen- risteily ja viimeinen mikä järjestetään.



Lopuksi vielä Dj Orionin koostevideo risteilyltä, sekä pätkä radiojuonnosta risteilyn päätöspäivältä.



Oliko joku teistä tällä risteilyllä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, niin risut kuin ruusutkin. Muistathan kuitenkin ilmaista mielipiteesi asiallisesti :)