maanantai 24. huhtikuuta 2017

Niin paljon hyvää että hämmentää

Kun kirjoitin viime postausta, ajattelin että se saisi maksimissaan 500 katselukertaa, siinä missä normaalit postaukset saavat 100-300 katselua. Kun mittari muutaman tunnin kuluttua näytti jo yli tuhat katselukertaa, meinasin lentää selälleni! Tällä hetkellä postauksella on 1600 katselukertaa, ja mä olen samaan aikaan todella kiitollinen ja todella hämmentynyt. Mä sain hyvää palautetta niin Facebookissa kuin bloginkin puolella, ja ne lämmitti äärettömästi mun mieltä. Näistä vaikeista asioista puhutaan ihan liian vähän, koska ne ovat tabuja ja aiheuttavat jossain määrin myös häpeää.



Muutenkin yksi ilta mä aloin miettimään mun elämää, ja olen siihen melko tyytyväinen! Tietenkin jokaisella on elämässä murheita, pienempiä ja suurempia, mutta mä olen ainakin tällä hetkellä selättänyt ne suurimmat. Ja tottahan se on, että niitä hyviä hetkiä osaa arvostaa huomattavasti enemmän, jos välissä on niitä huonompiakin. Tämän lisäksi mun elämässä on tapahtunut viime aikoina erityisen kivoja asioita. Kuvan postaukset ovat mun Instagramista poimittuja maisemaotoksia.



Meidän vanha, vuonna -90 valmistunut Mersu hajosi reilu viikko sitten. Kirjaimellisesti yksi osa jäi käteen. Tätä autoa oli korjattu jo syksyllä 500-600 euron edestä, ja siihen päälle bensat (jota meni PALJON), ja jäähdytysnesteet jota sitäkin meni älyttömästi, koska letku vuosi. Tuomio oli korjaamolla seuraava: osat pitäisi itse tilata netistä, odotella ties kuinka kauan, ja siltikin töiden kanssa huollon hinnaksi kokonaisuudessaan ainakin 600 euroa, ja vanhasta autosta ei koskaan tiedä, mitä lahoaa seuraavaksi. Muutamien neuvottelujen ja autokauppakierroksen jälkeen meille kotiutui edellistä autoa 14 vuotta uudempi Audi. Mä olen ihan käsittämättömän kiitollinen tuosta autosta! Nykyinen auto kulkee dieselillä, ja kulutus on vähän päälle kolmasosan siitä mitä edellinen auto kulutti. Enää ei myöskään tarvitse pelätä, milloin auto jättää tien päälle, ja täten tuolla autolla uskaltaa lähteä pitemmällekkin reissulle!



Mä en ole enää perintätoimiston asiakas. Kuten mainitsin viime postauksessa, niin joskus rahankäyttöni oli täysin hukassa. Niinpä perintätoimistot tulivat tutuiksi, ja velkaa oli jos jonkin verran. Ihme ja kumma, luottotietoni ovat aina olleet kunnossa. Tämän kuukauden alussa sain isomman summan rahaa, korvaukset eräästä osakseen myös minuun kohdistuneesta rikoksesta, ja sain maksettua veloistani yli puolet pois. Perintätoimiston asiakkuus päättyi siihen päivään, ja tällä hetkellä mulla ei ole muita osamaksuja, kuin mun uusi puhelin. Muita osareja en aio ottaakkaan, ellei tule joku ihan pakollinen juttu, johon ei sillä hetkellä ole rahaa. Tuo puhelinkin oli pakollinen, sillä edellinen hajosi latauksessa, ja se ei mennyt takuuseen.



Mun elämään tuli ihan hiljattain uusi tuttavuus todella yllättävältä taholta. Mä aloitin keskustelun, koska mä halusin jutella eräästä henkilöstä, kenet me molemmat tunnemme. Uuden tuttavuuden kanssa löytyi nopeasti monia muitakin puheenaiheita, ja puhelimet on käyneet muutaman päivän kuumina. Mä ainakin tahdon uskoa, että tässä on pitkäaikaisen ystävyyden erikoinen alku. Varsinkin näin aikuisena on vaikea tutustua uusiin ihmisiin samalla tavalla kuin lapsena, ja oikeasti ystäviä ei voi olla liikaa.



Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä se, että meillä menee H:n kanssa edelleen mainiosti. Monet jaksaa jankuttaa alkuhuumasta, mutta mun mielestä meillä ei koskaan edes ollut sellaista. Ei ollut mitään superräiskyvää romantiikkaa ja vatsanpohjassa kutittelevaa ihastumista, vaan vahvaa luottamusta ja ystävyyttä joka syveni rakkaudeksi. Ja oikeastaan tämä on ollut vain hyvä asia, koska suhde voi hyvin ja me siinä mukana!


Mitä hyvää teille on tapahtunut viime aikoina?

4 kommenttia:

  1. Me saatiin poikaystävän kanssa kämppä Tampereelta ja muutetaan yhteen kesäkuussa. Oppisin kans mäkilähdön tossa eilen :D! Varmaan on jotain muutakin hyvää tapahtunut, nyt ei vaan äkkiseltään tuu mieleen.. Mut hei ihanaa et sulla ja H:lla menee edelleen hyvin! Ihanaa kuulla aina et joillain menee hyvin niiden ihmissuhteissa.

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, niin risut kuin ruusutkin. Muistathan kuitenkin ilmaista mielipiteesi asiallisesti :)