perjantai 17. maaliskuuta 2017

Tampere

Moikka! Me käytiin alkuviikosta Tampereella H:n ja anopin kanssa, ja mun piti tulla tästä jo aiemmin kirjoittelemaan, mutta kevätflunssa vei mut sängyn pohjalle. Olo alkaa olla jo parempaan päin, vielä pientä yskää ja ääni kadoksissa, mutta kuume ja heikotus alkaa väistyä.

Mutta itse asiaan! Eli tosiaan maanantaina me suunnattiin mun töiden jälkeen Tampereelle. Meillä oli onnea matkassa, ja aurinko paistoi koko reissun ajan. Sillä aikaa kun anoppi oli omilla asioillaan, me tutustuttiin H:n kanssa Tampereen keskustaan, ihasteltiin maisemia ja käytiin me myös yhdellä Uuden Päivän kuvauspaikalla; Turpiinin edessä. Miinuspuolena oli paskan haju; Tampereen keskustassa on tehdas, ja koska oli suhteellisen tuulinen päivä, käytännössä koko keskusta haisi sille itselleen. Hyi.

Olin kuitenkin viisas ja mulla oli kamera mukana! Kovin kauaa me ei pyöritty, ja ei uskallettu keskustassa lähteä kovin kauas, mutta sain mä sentään jotain kuvamateriaalia meidän reissusta. Mä haluan kyllä kesällä käydä Tampereella uudestaan, koska uskon, että varsinkin kesällä se on todella kaunis kaupunki!

 
Mikä on teidän suosikkikesäkaupunki?

8 kommenttia:

  1. Itse ihan tässä Tampereen keskustassa asustelevana, täytyy kyllä sanoa, että Tampere on mun lemppari kesäkaupunki, ja ylipäätään kaupunki! :) On Suomessa paljon muitakin upeita paikkoja, mutta jotenkin vaan tää on ylitsemuiden! <3 Ihana blogi sulla muuten! Jään seurailemaan myös, jotta löydän tänne uudestaankin! :)

    ♥:llä HENNA M.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kiitos :) Joo, meiltäkään ei Tampereelle aja kuin sen tunnin, eli pääsee kesällä käymään. Tampereella ois varmasti ihana asuakkin, varsinkin kun entisenä helsinkiläisenä tottunut isompaan kaupunkiin, mutta Tampereella on niin paljon korkeammat vuokrat kuin Porissa :( Onneksi Porikin on tosi nätti paikka kesällä :)

      Poista
  2. Kivoja kuvia!
    Mä oon käynyt Tampereella muutamana kesänä ja se on kyllä kiva kesäkaupunki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä olin ennen tätä reissua käynyt Tampereella 4 vuotta sitten kesällä, ja silloinkin melko pikaisesti. Pitää kesälle suunnitella pidempi reissu!

      Poista
  3. Sulle olisi muuten taas yksi haaste mun blogissa! :)

    http://homeandstylebye.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihanan näköinen paikka! Kesällä tulee ehkä käytyä ekaa kertaa Tampereella, niin ihana nähdä sekin kaupunki ihan livenä :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen lämpimästi, varsinkin joen varrella oli ihania puistoja ja terasseja! :)

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, niin risut kuin ruusutkin. Muistathan kuitenkin ilmaista mielipiteesi asiallisesti :)