perjantai 10. helmikuuta 2017

10 faktaa

Sain tämän haasteen Home and Style by E blogin Ellalta, kiitokset ♥ Tässä kymmenen faktaa minusta bloggaajana:


1. Mä olen tosi laiska ottamaan kameran esiin, johtuen siitä etten osaa omasta mielestäni kunnolla valokuvata. Kun kuitenkin kaivan kameran esiin, nautin kuvaamisesta täysillä. 

2. Saatan kirjoittaa monta postausta valmiiksi, ja jättää ne "hautomaan", mutta usein myös jätän julkaisematta niitä, ihan siksi etten ole käsitellyt aihetta tarpeeksi laajasti, tai huomaan ettei aihe ole kiinnostava.

3. Mun blogissa ei kauheasti nähdä kauneuspostauksia. Se ei johdu laiskuudesta, vaan puhtaasti siitä, että mä meikkaan äärettömän harvoin, enkä käytä kasvovesiä, päivävoiteita yms. atooppisen ihoni takia.



4. Tämänkin listauksen aikana mulla pyörii päässä kolme postausideaa, joista koitan jalostaa toteuttamiskelpoisia.

5. Kirjoittamisen aikana mä yleensä laitan musiikkia taustalle ja virittäydyn tietynlaiseen fiilikseen. Tällä hetkellä kuuntelen YleX:n Disco2000-lähetystä.

6. Haen usein inspiraatiota ja uusia juttuideoita muiden blogeista. Suoraa ideoiden/postausten kopioimista en kuitenkaan hyväksy, vaan juttuun pitää tuoda jotain omaakin. (poikkeuksena haasteet).

7. Oon blogannut jo viisi vuotta. Tällä osoitteella ja nimellä muistaakseni kolmisen vuotta, mutta poistin postaukset välissä, koska vanhat postaukset eivät enää kuvastaneet nykyistä elämääni. Lisää syistä löytyy täältä.



8. Postauksen julkaisemisen jälkeen löydän itseni vähän väliä vilkuilemasta näyttökertoja, liikenteen lähteitä ja muuta statistiikkaa.

9. Rakastan kommentteja blogissani, olivat ne sitten risuja tai ruusuja. Yleensä laitan myös hyvän kiertämään, ja kommentoin muiden blogeihin, jos mulla on aidosti jotain sanottavaa.

10. Yritän pitää blogini mahdollisimman monipuolisena lifestylen saralla. Vaikka tämä on tällainen "sillisalaatti", niin mä pidän siitä. Jos onnistun postauksessa erityisen hyvin, saatan jäädä ihailemaan sitä julkaisun jälkeen.


Pistetään hyvä kiertämään, eli haastan TÄSSÄ & NYT -blogin Iidan!


Mitä mieltä olette haastepostauksista? Turhia täytepostauksia vai mielenkiintoista taustatietoa bloggaajasta?

2 kommenttia:

  1. Olipas kivoja faktoja! :) ja kiitos paljon, kun haastoit mut! Näin alkuvuodesta on aina hieman kirjoitusideat hukassa, joten tämä tuli just sopivaan väliin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja näissä tulee usein kerrottua jotain, mitä ei muuten tulisi. Ole hyvä ja kiitos kommentista! :)

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, niin risut kuin ruusutkin. Muistathan kuitenkin ilmaista mielipiteesi asiallisesti :)