lauantai 19. marraskuuta 2016

Raikas tuuli, puhalla pois pilvet pinttyneet

Hei, mä olen palannut! Vanhat tekstit ovat poistuneet, ja ulkoasu aavistuksen muuttunut. Blogi tulee saamaan mahdollisesti vielä uuden nimen ja vähintäänkin uuden bannerin, mutta ne tulevat ajan kanssa.

Nyt varmasti monet mun vanhat lukijat ihmettelee, miksi mä taas aloitin kirjoittamisen alusta, ja poistin vanhat tekstit. Syitä on parikin: viimeksi kun mä olen aktiivisesti kirjoitellut, mä olin vielä avoliitossa ja asuin Helsingissä. Mun elämä on muuttunut niin paljon tässä välissä, että tuntuisi hölmöltä jättää vanhat postaukset tuonne sivuun pyörimään, kun blogi on kuitenkin saanut uuden ulkoasunkin. Väliin mahtuu niin hyvät kämppisajat eksän kanssa kuin Kuopioon muuttokin ja lyhyt parisuhde, joka sittemmin kariutui. Kuopiossa asuessani mä kirjoitin tasan yhden postauksen, koska mulla ei ollut aikaa eikä intoa kirjoittaa blogia. Mä jopa vakavissani harkitsin bloggaamisen lopettamista, mutta en koskaan kyennyt tekemään sitä päätöstä. Loppujenlopuksi tää kirjoittaminen on aina ollut mulle rakas harrastus, oonhan mä blogannut yhteensä jo viitisen vuotta.

Jos eksyt täysin uutena lukijana tänne, niin tervetuloa! Olen Netta, pian 22-vuotias neiti, ja olen muuttamassa Kuopiosta Poriin vuodenvaihteessa, vaikka täällä jo oikeastaan epävirallisesti asunkin. Mun perheeseen kuuluu tuleva avomies H sekä viisi kissaa. Hei hetkonen, taasko sulla on viisi kissaa? Kyllä, nimittäin kun erosin eksästä, kolme kissaa muutti minun mukana ja kaksi jäi eksälle. H:lla on kaksi pientä tyttökissaa ja mulla kolme isoa kollia. Alunperin meidän piti olla H:n kanssa vain ystäviä, ja niin me yritettiinkin alussa, mutta tunteilleen ei mitään voi. Kaverit sanoivatkin, kun tulin ekan kerran pidemmäksi aikaa H:n luo Poriin, että tuolta reissulta sä et tule palaamaan. Kahden viikon lomareissu vaihtui avoliitoksi, ja päivääkään en vaihtaisi. Meidän rakkaustarinasta ja kissoista mä tulen tekemään tarkemmat postaukset, joten niistä ei tässä sen enempää.

No, mitäs muuta mä teen nykyään? Kuopiossa mä tein kaupan alan hommia muutaman kuukauden, ja nyt Porissa mä olen tehnyt keikkatyötä, ja etsiskelen oppisopimuspaikkaa. Me etsiskellään H:n kanssa kolmiota, koska täällä ei vuokrat ole hirveän korkeita, ja kahden ihmisen tavarat sekä kissat on vähän liikaa 60 neliön asuntoon. Me mahdollisesti saadaan yksi 80 neliöinen unelma, pidetään peukkuja!

Tähän loppuun vielä blogin tulevaisuudesta. Kuten alussa mainitsin, niin mahdollisesti nimi ja ainakin banneri tulevat saamaan uutta ilmettä, ja ulkoasuunkin saattaa tulla pieniä viilauksia. Pyrin nyt alussa postaamaan vähintään kerran viikossa, ja jaksamisen ja ehtimisen mukaan mahdollisesti useamminkin. Kiitos teille kun olette jaksaneet odottaa näin kauan, ja pahoittelen tekstitulvaa.

ps. Mitä mieltä olette uudesta ulkoasusta?

4 kommenttia:

  1. Sinulla vaikuttaa olevan todella mielenkiinotoinen blogi. Minusta on ihanaa liittyä sellaisiin blogeihin lukijaksi, mitkä eivät ole aivan massassa meneviä. Joten jään Lukijaksi.

    www.believemydestiny.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oli taas kiva lukea sun elämän kuvaa.❤

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, niin risut kuin ruusutkin. Muistathan kuitenkin ilmaista mielipiteesi asiallisesti :)