perjantai 25. marraskuuta 2016

3 asiaa

Tämä "haaste" on kiertänyt blogeissa jo ainakin kuukauden, ja nyt minäkin päätin tarttua tähän. Tässä vähän faktaa minusta!

3 asiaa, joista pidän... 
★ hyvä ruoka
★ ystävät
★ perhe

3 asiaa, joista en pidä... 
★ valehtelu, yleensä kun siitä jää kiinni ennemmin tai myöhemmin
★ kylmyys, tule kesä takaisin!
★ aikaiset herätykset, mä kun olen luonnostani iltavirkku

3 asiaa, jotka tein (viime) viikonloppuna...
★ söin ihan liikaa irtokarkkeja, koska ne oli tarjouksessä eräässä marketissa ja hamstrasin heti kilon
★ pelasin Red Dead Redemptionia; oli ihana palata taas länkkäriteeman pariin
★ käytiin katsomassa sitä ihanaa kolmiota, johon me muutetaan ensi kuun loppupuolella

3 asiaa, jotka osaan... 
★ neulominen; oon monesti saanut kehuja mun tekemistä villasukista ja muista neulomuksista
★ valokuvaaminen, ainakin jollain tasolla. Oon päivä päivältä tyytyväisempi ottamiini kuviini.
★ laittaa ruokaa, ainakin H niin väittää

Tällä hetkellä puikoilla "karkkisukat", jotka ovat suurilta osin jämälangoista.

3 asiaa, joita en osaa... 
★ pitää järjestystä yllä; aina kun mä siivoan niin alle vuorokausi ja KABOOM!... koko asunto taas sikinsokin
★ laittaa mun hiuksia mitenkään kivasti, ja yleensä ne onkin vain auki ja joskus suoristetut, tai kiinni 
★ ajaa autoa

3 asiaa, jotka haluaisin osata... 
★ valokuvata paremmin
★ pukeutua ja laittautua naisellisemmin
★ salainen haaveeni parkour; ihanan sulavaa liikettä ja hurjia hyppyjä

3 asiaa, jotka minun pitäisi tehdä... 
★ imuroida
★ käyttää Anton ulkona
★ katsoa tarkemmin mitä syön

3 asiaa, joista stressaan... 
★ raha-asiat; vaikka meillä on H:n kanssa molemmilla luottotiedot, ja raha-asiat muutenkin kunnossa, niin tottakai keikkatyöläisenä raha-asiat mietityttää. Mitä jos vaikka joku kissoista sairastuu?
★ kaikki muuttoon liittyvä häslinki tällä hetkellä
★ unirytmi; mun unirytmi on taas päin sanonko mitä, ja sen kääntäminen on täyttä tuskaa aina

3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan...
★ videopelit; hetkeksi kaikki muu syrjään ja antaa pelin viedä mukanaan
★ lenkkeily; musiikki täysille ja vipinää kinttuun!
★ bloggaaminen; saa purettua ajatuksia ja se eufoorinen olo mikä tulee postauksen jälkee, oi autuutta!

Tämänhetkinen "työpiste" ja samalla hyvin tärkeä harrastusväline

3 asiaa, joista puhun usein... 
★ kissat, näistä mä puhun ihan liikaa. Josku joku on huomauttanutkin, että voitaisiinko puhua jostain muusta
★ videopelit, ja varsinkin kun osa mun kavereista ei tajua mistä mä puhun, niin ne on vaan "Mitäääääh?"
★ bloggaaminen, koska mä olen innostunut tästä harrastuksesta taas uudelleen

3 asiaa, jotka puen mielelläni päälleni... 
★ löysät collegehousut, siis onko mukavempia housuja maan päällä kuin lökärit?
★ perus trikootopit, sopivat kaikkien alaosien kanssa hameesta housuihin sekä aluspaidaksi että sellaisenaan 
★ pitkät, semilöysät neuleet, jotka lämmittävät, eivät kiristä ja peittävät kehon pienet virheet

3 asiaa, joita en pue päälleni...
★ läpinäkyvät vaatteet, mä en voi sietää jos vaatteesta näkyy vähäkin läpi, sillä mun kohdalla se näyttää aivan kamalalta
★ leveälahkeiset farkut; mä olen vannonut jo vuosia pillien nimeen, enkä usko et mielipide tulee ihan heti muuttumaan
★ shortsit, ei näillä reisillä ainakaan

3 asiaa, jotka haluaisin vaatekaappiini... 
★ mustan yksinkertaisen mekon, joka olisi todella arkinen ja josta saisi erilaisen asusteilla, esimerkiksi tämä
★ treenivaatteita, multa puuttuu esimerkiksi kunnon lenkkeilytakki talveksi, samoin kengät
★ lapsilukko, koska Kassu rakastaa nukkua vaatekaapissa ja menee sinne vaikka läpi harmaan kiven, ja sitten mun kaikki vaatteet on ihan karvoissa

Pikku kaapinpaukuttelija

3 asiaa, joista unelmoin... 
★ ajokortti, sillä kun mä vielä vuosi sitten asuin Helsingissä, vannoin etten koskaan muuttaisi pois enkä täten tarvitsisi ajokorttia
★ auto; mua vähän hävettää, kun haluan mennä esimerkiksi kaverille, jonne olisi liian pitkä matka kävellen, ja joudun pyytämään H:lta kyytiä. 
★ ammatti ja pysyvä työpaikka; tätä tuskin tarvitsee perustella

3 asiaa, joita pelkään... 
★ että jokin menee pieleen, koska pessimistinen luonne
★ ihon "roihahdusta"; mulla on atooppinen iho, joka on pitkään pysynyt suhteellisen hyvänä, mutta koskaan ei voi tietää, mikä aamu koko kroppa on taas kutisevalla ja hilseilevällä näppylällä
★ isoja koiria; niillä on isot hampaat ja kova ääni

3 asiaa, joiden toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa... 
★ että minä ja H molemmat saataisiin töitä. H valmistui vasta toiseen ammattiin ja mä saan kimpsut ja kampsut pian tänne, niin olisi kiva että arki alkaisi pyöriä mahdollisimman nopeasti
★ että koulutus tepsii Antoniin ja hän lopettaa Tuittu-neidin kiusaamisen ja päällehyökkimisen
★ että tää kaamosväsymys vähenisi. Heti kun alkoi olemaan pimeämpää, musta tuli väsynyt ja kärttyinen. Kyllä se onneksi aina on joulua kohden helpottanut.

2 kommenttia:

  1. Tää 3 asiaa-postaus on mun mielestä kiva, kun pystyy tutustumaan lisää kirjoittajaan! Mäkin toteutin tän syyskuussa. :D Mä löysin muutaman samaistuttavan kohdankin. Mä puhun myös usein kissoista, koska oon tällainen crazy cat lady. :'D Luin muuten sun muitakin postauksia ja teillä on todella suloisia kissoja! Meiltä löytyy tällä hetkellä kaksi kissaa. :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista :) joo, tässä tulee ehkä kerrottua asioita, joita ei muuten tulisi mainittua, ja siksi mä tämän teinkin. Hyvä kuulla, etten oo ainut joka höpöttää kokoajan kissoista :D Ovathan he suloisia, mutta tällä hetkellä toi Antonin käytös ja Tuitun pissakakkaralli vie voimia.

      Poista

Kaikki kommentit ovat tervetulleita, niin risut kuin ruusutkin. Muistathan kuitenkin ilmaista mielipiteesi asiallisesti :)